Jsme rodinnou firmou fungující od roku 2004. Od dětských táborů, lyžařské školy a půjčovny, přes hudební klub a první akce pro firmy jsme dorostli do dnešní podoby - organizujeme firemní eventy, konference, teambuildingové a outdoorové programy v Česku
i v zahraničí. Pod vlastní značkou SUNDISK family provozujeme unikátní síť sportovně-rekreačních zařízení, nabízíme vlastní ubytovací služby od kempu, přes vodáckou ubytovnu až po hotel. Máme vlastní cateringový tým, který se stará o chod našich gastro provozoven.
Náš tým je plný kreativních a pozitivně naladěných lidí se skvělými nápady, které se nebojí realizovat. To je pro nás důležité.
Současná situace plná omezení podnikání není ani pro nás jednoduchá, ale rozhodně nesedíme s rukama v klíně, vymýšlíme nové projekty
a orientujeme se novými směry. Naše skvělá kolegyně brzy odejde za mateřskými povinnostmi a my za ni hledáme adekvátní náhradu pro pozici
Finanční a kontrolní manažerka / manažer
Dva měsíce se vzájemně poznáváme
První dva měsíce budete poznávat naši firmu, chceme po vás perfektní znalost firemního prostředí a pochopení provázanosti jednotlivých částí naší firmy (sekce produkce firemních eventů, sekce letních volnočasových sportovních aktivit a ubytování, gastronomická sekce - od stánku rychlého občerstvení po luxusní catering).
Co Vás čeká?
- rozúčtování nákladů a výnosů firmy po jednotlivých střediscích a jejich pravidelná analýza
- spoluúčast na plánování rozpočtů
- hlídání dodržování plánů, kontrola efektivity nastavených procesů
- analýzy dle zadání vedení firmy
- úzká spolupráce s ostatními z týmu - účetní, fakturace, HR a spolupráce s manažery jednotlivých sekcí
- vyhledávání slabých míst, nastavování zlepšovacích procesů a jejich řízení
- nastavování jednotného systému pro finanční výstupy (s přihlédnutím k nutným potřebám jednotlivých sekcí)
- práce na provázanosti pokladního, rezervačního a účetního systému
- účast na vybraných projektech (dle zájmu nebo zadání vedení)
Co od Vás očekáváme?
- komunikační dovednosti, asertivita
- analytické myšlení, schopnost řešení problémů a zaměření na výsledky
- schopnost prioritizace úkolů, zvládání stresu a dodržování termínů
- plánovací a organizační schopnosti
- samostatnost, flexibilita, preciznost
- chuť pracovat a učit se nové věci
- VŠ vzdělání (zaměření na účetnictví, finance a ekonomiku výhodou)
- pokročilá práce s MS Excel a ovládání aplikací od Google
- zkušenosti s některým z vyjmenovaných programů výhodou: POHODA, AGNIS, PREVIO
Co můžeme nabídnout my?
- pestrou a zodpovědnou práci v rychle se rozvíjející společnosti
- prostor pro seberealizaci
- velmi přátelské a neformální pracovní prostředí
- možnost homeoffice
- penzijní a životní pojištění
- multisport kartu za výhodnou cenu pro Vás i Vaše blízké
- zvýhodněná telefonní čísla pro Vás i Vaše blízké
- příspěvek na dopravu
- firemní pracovní i nepracovní výjezdy po Česku i do zahraničí
- možnost dalšího vzdělávání
- nástup v lednu 2021
Tak co? Cítíte se přijmout naši výzvu? :) Pokud ano, neváhejte a pošlete své CV a motivační dopis. Nebojte se, nehledáme "Supermana", ale zapáleného člověka, který zapadne do týmu. Těšíme se na Váš zájem pracovat pro naši firmu!
Zasláním Vašeho CV potvrzujete, že jste se seznámila/seznámil s informacemi, které se týkají zpracování osobních údajů zde.