prev Kariéra

Asistentka jednatele / office manager

Litujeme, ale tato pozice už je obsazena, prohlédněte si naše ostatní pracovní nabídky a ozvěte se nám v případě zájmu. Děkujeme. 

Naše rodinná firma funguje od roku 2004. Víme, že práce musí člověka naplňovat a bavit, aby ji mohl dělat dobře. A proto děláme od samého začátku přesně to, co nás baví.
Zaměřujeme se na produkci a firemní eventy, teambuilding, outdoorové programy, pořádáme nejrůznější sportovní i kulturní akce pro dospělé i pro děti, organizujeme konference i workshopy. Máme mnohaletou zkušenost s poskytováním cateringových
služeb.

Pro náš tým hledáme spolehlivou
asistentku jednatele /office manager

Co Vás čeká?

Jednání s pojišťovnami, dodavateli energii a služeb a další
Komunikace a příprava dokumentů pro státní správu
Evidence smluv
Správa firemní datové schránky
Back-office
Správa budovy sídla
Práce v rezervačním systému
Evidence a vyúčtování služebních cest a dalších nákladů
Řešení pojistných událostí
Příprava podkladů pro dotace
Výpomoc s organizací a realizací vybraných firemních akcí

Co od Vás požadujeme?

Schopnost pracovat samostatně a spolehlivě a pečlivě
Příjemné a reprezentativní vystupování
Výborné komunikační dovednosti
Schopnost prioritizace úkolů a řešení více úkolů najednou
Znalost práce s MS Office, MS Excel, Powerpoint
Znalost cizích jazyků výhodou
Předchozí zkušenost v administrativě vítána

Co nabízíme?

Stabilní práci v neustále se rozvíjející společnosti působící na trhu již 15 let
HPP s nástupem dle domluvy
Práce ve fajn kolektivu se smyslem pro humor, příjemné pracovní prostředí
Celofiremní teambuildingové i pracovní akce v česku i v zahraničí
Příspěvek na stravování, multisport karta, slevy na ubytování a sport v rámci SUNDISK FAMILY
Odborné vzdělávání (jazykové kurzy a další)

Pokud je tato pozice šitá na míru právě vám, zašlete nám svůj životopis, rádi se s vámi potkáme.

Reagovat na tuto pozici

Zaujali jsme Vás?

Ozvěte se
Sundisk provozovna - budova Sundisk provozovna - mapa