Naše rodinná firma funguje od roku 2004. Víme, že práce musí člověka naplňovat a bavit, aby ji mohl dělat dobře. A proto děláme od samého začátku přesně to, co nás baví. Zaměřujeme se na produkci a firemní eventy, teambuilding, outdoorové programy, pořádáme nejrůznější sportovní i kulturní akce pro dospělé i pro děti, organizujeme konference i workshopy. Máme mnohaletou zkušenost s poskytováním cateringových služeb.
HLEDÁ SE OFFICE MANAGER
spolehlivá parťačka či parťák do pohody i nepohody
Představte si sebe jako důležitou součást týmu, který je neustále v pohybu a v akci. Představte si sebe jako pravou ruku jednatele společnosti. Vy jste naše spojka s úřady, s pojišťovnami, zajišťujete organizační pořádek ve firmě a jste to Vy, díky komu mohou být kreativní kolegové kreativní, protože jim k tomu vytváříte skvělé podmínky. Vidíte se v takové roli? Pokud ano, možná hledáme právě Vás, tak neváhejte a čtěte dál ...
Vaše agenda bude zahrnovat:
- organizaci chodu kanceláře po administrativní a provozní stránce
- přípravu podkladů pro projekty
- operativní řešení náhlých situací
- správu vozového parku
Aby Vaše práce nebyla jednotvárná a pouze kancelářská, budeme Vás zapojovat do přípravy a realizace vybraných eventů.
Nebazírujeme na vzdělání a letech praxe.
Pro nás je hlavní Vaše chuť do práce a motivace posouvat sebe i společnost vpřed!
Chceme, aby náš nový kolega či kolegyně zapadl či zapadla do party lidí v tak trochu bláznivé firmě, která je schopna zrealizovat téměř cokoliv kdekoliv. Osobnostní předpoklady pro obsazovanou pozici však máme a dobře víme, že bez nich se to neobejde.
Tady jsou ty hlavní z nich:
- umíte pracovat samostatně, spolehlivě a pečlivě
- zvládáte prioritizovat úkoly a řešit více požadavků najednou
- jste asertivní, máte reprezentativní vystupování a výborné komunikační dovednosti
- zvládáte stresové situace a máte aktivní přístup k práci
- pracujete s MS Office, MS Excel, Powerpoint
- umíte anglicky nebo německy na komunikativní úrovni
Co můžete čekat od nás?
- nabídneme Vám HPP s nástupem dle domluvy (ideálně od 2. 1. 2020)
- práci ve fajn kolektivu se smyslem pro humor a příjemné pracovní prostředí
- okořeníme Vám občas pracovní den tím, že Vás zapojíme do realizace firemních akcí, hezky na čerstvém vzduchu
- celofiremní teambuildingové i pracovní akce v Česku i v zahraničí
- individuální mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- příspěvek na stravování, multisport karta, slevy na ubytování a sport v rámci SUNDISK FAMILY
- odborné vzdělávání (jazykové kurzy a další)
- nabízíme Vám práci ve společnosti, která letos slaví 15 let a pořád roste
Pokud jste dočetli až sem a říkáte si, že to je to, co hledáte, tak na nic nečekejte a napište nám pár řádků, proč právě Vy chcete být novou posilou v našem týmu. Už teď se těšíme na váš originální dopis!
Strukturované životopisy s přiloženou fotografií a motivačním dopisem posílejte na lenka.havrdova@sundisk.cz
Uzávěrka výběrového řízení je 8. 12. 2019