Jsme rodinná firma s 18 letou tradicí, s přátelskou a otevřenou atmosférou. Organizujeme firemní eventy, outdoorové a teambuildingové programy v Česku i v zahraničí. Spravujeme síť sportovně-rekreačních a ubytovacích zařízení SUNDISK family v Českém ráji, v Jizerských horách i na Jižní Moravě.
Rosteme, a právě proto otevíráme novou pracovní příležitost stát se pravou i levou rukou naší vedoucí rezervačního oddělení
Zástupce vedoucího rezervačního oddělení
Ahoj!
Jmenuji se Lotka a mám u nás ve firmě na starosti obchodně rezervační oddělení. Starám se o všechny naše ubytovací objekty, skupiny, školní výlety i půjčovnu lodí a koloběžek. V současné době sháním do týmu novou posilu, která by měla být primárně mou pravou rukou. Potřebuju člověka, který má drive a chuť se učit novým věcem. Je jedno, jestli jsi holka nebo kluk, je důležité abys měl(a) schopnost se rychle rozhodovat, abys uměl(a) efektivně řešit krizové situace a nebál(a) se práce rukama ani práce o víkendech. Komunikace s lidmi by ti neměla být cizí, češtinu bys měl(a) mít alespoň na úrovni C1. Představovala bych si někoho, kdo by skvěle doplnil naší obchodně-rezervační partu. Člověka, který bude mít pro práci správný zápal a bude přirozenou autoritou pro své kolegy. Měl(a) bys mít zdravé sebevědomí, ale určitě by ti neměla chybět ani empatie.
Tvoje náplň práce by byla především telefonická a emailová komunikace s klienty. Začneš vyřizováním rezervací pro půjčovnu lodí a koloběžek, poté tě čekají rezervace na ubytování a postupně se vypracuješ i ke svým vlastním menším zakázkám. Pokud s podobnou prací zatím vůbec nemáš zkušenosti, není problém. Naučit tě můžeme prakticky všechno, stačí jen když budeš sám/sama chtít. Čeká tě školení práce s rezervačními systémy, poznávání našich provozoven i dalších procesů uvnitř rodinné firmy.
Nabízím ti práci v mladém kolektivu i jedinečnou možnost plánovat si pracovní rozvrh dle sebe. Pokud si myslíš, že by tě práce u nás bavila, určitě neváhej napsat!
Lotka.
Hlavní náplň práce
- komunikace s klienty - telefonická, emailová
- osobní schůzky s klienty
- tvorba rezervací na půjčovnu sportovního vybavení a rezervací ubytování
- tvorba nabídek a harmonogramů pro skupiny - školní výlety, firemní akce, apod.
- pomoc při tvorbě zdokonalovacích procesů napříč firmou - manuály, pracovní postupy,..
- koordinace instruktorů, pracovníků informačních center a svěřeného týmu lidí
Vedlejší pracovní náplň
- v rámci zaškolování nových lidí - pomoc v informačních centrech, směny na jednotlivých provozech pro snazší aklimatizaci a poznání chodu provozu
Co očekáváme?
- minimálně SŠ vzdělání
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- příjemné, reprezentativní a proklientské vystupování
- časová flexibilita (práce i o víkendech)
- velmi dobrá znalost českého jazyka, písemný projev na vysoké úrovni
- znalost AJ nebo NJ (slovem i písmem)
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- znalost systému Previo výhodou
Co nabízíme?
- práci na HPP
- práci v kanceláři i v terénu, možnost občasné práce na home office
- možnost kariérně růst
- neformální a přátelskou atmosféru
- vzájemně se obohacující kolektiv lidí různého věku, zkušeností i zájmů
- zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif pro rodinu
- multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- slevu na konzumaci ve všech našich provozech
- účast na zajímavých firemních akcích
Zaujalo? Tak neváhejte, pošlete nám své CV a motivační dopis na kariera@sundisk.cz. Určitě se brzy ozveme!